Wednesday, October 22, 2014

Sayang Didie

Didie, anak ketiga Dik Sah ni satu2nya cucu perempuan dlm keluarga kami slps 5 Hang Bersaudara. Buat masa inilah...hu hu... 

Saya yg paling teruja. Maklumlah saya tak ada anak perempuan. Nak buat cemana, Allah perkenankan doa yang dulu. Tak apalah... saya percaya ada hikmahnya.

Umur Didie skrg baru nak masuk 3 bulan rasanya. Dan hanya saya seorang je yang panggil dia dengan panggilan Didie hu hu... saya sayang sangat dengan Didie. Dia bukan setakat anak saudara tetapi dah jadi anak susuan saya juga. 

Didie, cepat besar ye... nanti Ummi belikan baju princess lagi banyak2! Insya-Allah....

Ini atr moments MAHAN dengan Didie. Video ni diambil di rumah Ibu, during Aidil Adha yang lalu. Hai... MAHAN sangat ganazz. Dia fikir Didie tu anak patung bergerak agaknya hu hu....

MAHAN, janganlah macam tu nak... you've got to be a gentleman tau dengan orang perempuan. 


Didik tanya, 
"Eh. Ummi.... nape baby dengan Didie ni?
Kan baby dah ada Che Bunga?"
Hmm... Babang n Didik pun dah recognize 
Che Bunga as our future family... hu hu...

It wasn't my cheek you kissed.... but my heart.
(CB to MAHAN)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS