Sunday, April 19, 2015

SUAMIKU HEROKU DALAM KOLEKSI

PBAKL 2015 is just around d'corner. Dlm tawakal, hati berdebar juga. Dpt ke aku pergi ni...? Selalu itu juga yg hati tanya.

Papa tanya kelmarin, "Ayang ada baju cantik tak nak pergi PBAKL nanti?"

Hmm... bkn baju cantik tak cantik yg saya risau. But... be there (if happen) without him... haiya... sesuatu yg sgt cidih... hu hu... 

Papa kata, "Sorry ye... tahun ni ayang banyak urus hal anak2 n your things sendiri. This time, ada launching pulak tu..."

Tak pe lah Pa... saya faham. Awak bekerja... cari rezeki. Nevertheless... saya tetap kelip2 mata lagi fikir, canelah nak drive pi PWTC n do book tasks sambil kendong MAHAN yg tak reti duduk diam tu... hu hu...  Ya Allah... permudahkanlah jua urusan hamba-Mu ini...

Hari ni memunggah & menyusun lagi. Dlm pada Papa tertidur kepenatan sekejap ptg tadi, saya dok pening kepala arranged bebarang. 2 floors punya barang nak sumbat dlm rumah setingkat. Poning den! 

Airconds pun dah dibuka dari No 9 & siap dipasang di No.23. Bayaran upahnya termasuk GST! Haiiya. Sepupu tak sepupu, GST tetap GST hu hu. Makanya anak2 bising tidur kepanasan walaupun kipas maksima. Anak2 sekarang... Ummi dedulu tak pernah pun rasa aircond tau! Tapi zaman dedulu agaknya tak sepanas zaman sekarang.

Saya pun entah kenapa tak boleh tidur. Entahkan terlebih mkn nasi lemak birthday party si kembar, @ krn sindrom rindu-dendamkan GPS CINTA, hu hu. Tak apalah... saya simpan diari sat sebelum MAHAN terbangun nak bf.

Walaupun bakal ada anak baru si GPS CINTA (insya-Allah), tapi saya tetap sayangkan abangnya, SUAMIKU HEROKU yg baru berumur err... jap kira... Sept'4 - June'15 nnt... 10 bulan.

Nasib baik buku... tak pandai jealous. Kalau jealous pun dia bukan tau berkata-kata hu hu... Kalau tak, mesti akan jadi mcm situasi sms birthday party twin awal mlm tadi :

MAHAN kedek-kedek ambil belon. Didik pun bising nak belon. 

U : Janganlah Dik... biarlah baby main belon tu...
D : Ummi ni memang tak sayangkan saya...
U : Dah kenapa pulak Ummi tak sayang awak?
D : Ye lah... Ummi bagi je baby belon. Saya, ummi tak bagi pon!
U : Dik... awak selang sebulan beli belon sepeket...
U : Baby tu tumpang2 je belon orang... awak tak kesian ke dgn baby?
D : Ye lah... (angguk terpaksa kot...)


GPS CINTA.... awak kat mana dah? Printing? Packing?
GPS CINTA... awak apa khabar? 
Harap2 awak sihat & ready utk teman abam SUAMIKU HEROKU ye... 
He's waiting 4U. Me too (me, especially!)

All, kat bawah ni koleksi fiksyen Buku Prima untuk tahun 2014. SUAMIKU HEROKU pun ada dalam koleksi. Sudi2 ye...

Jangan biarkan 
GST Menghantui Hidup Anda Ye...

Ayok, MAHAN ni dah keriau!
Nite!



2 comments:

  1. kena buat tajuk novel GST pulak lepas ni kak..hehe

    ReplyDelete
  2. Hmm... nnt Wida tolong bagi ideanye ye... hu hu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS