Wednesday, December 9, 2015

Hari Ini...

- 9 Disember 2015 -

Setulus hati mengucapkan 
Happy 46th birthday... 
semoga bertambah iman & akhlak seiring usia

And... today is your 2nd Independence Day... 
Hari ini, tempoh itu sudah berlalu.
Semoga Tuhan berikan dirimu segala yang terbaik, 
dan semoga lebih berbahagia.

Saya dengar lagu ni 1st time pagi tadi waktu driving to office.
Touched sangat.
Saya share dgn kakak MA @ FA ye...
Untuk kita semua.

Jodoh, pertemuan, ajal & maut... di tangan Tuhan.
Pilihan dlm kehidupan, masih boleh kita melakukan.
Kita pilihlah yg baik & elok je.. yg tak menyusahkan sesiapa ye...

Maaf zahir & batin.
Saya maafkan segala niat & perbuatan kakak terhadap saya,
sebagaimana saya memaafkan dia...
Moga kita tak perlu saling menanti & mencari di padang sana.
Doa yg sama utk saya juga... aaamiin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS