Sunday, April 3, 2016

KESETIAAN

One time dulu, masa muda2, saya agak 'berhantu' dgn Siti Sarah Raisudin ni. Deep bila dengar Sarah nyanyi. Suara... adoi... kalaulah saya boleh nyanyi begitu...hu hu. Itu masa muda2 la... Skrg dah berbaki umur sikit ni, lebih deep sedar diri ingat nak 'balik' nanti...

Memori Di Perhentian, saya tulis masa sek. men, inspired dari Kesetiaan yg Sarah nyanyi tu dulu. Mula2 belajar menulis dulu mmg hadap lagu ni semedang utk dpt mood hu hu. And it is still my evergreen favourite yg akan saya 'sumbangkan' setiap kali di bilik air. Tapi tak samala citernya. Sbb lirik Kesetiaan lain story, MDP lain story. namapun inspired... hu hu.

MDP ni saya simpan je dlm FRAN. Tak hantar ke mana2 pun. Tak mcm Setulus Aisyah yg saya htr sorok2 & sembunyi identiti, eventually won 1st place & masuk majalah Tinta di MRSMJ. 

Rupanya juga Babang minat dgn Shuib yg ada 'kena-mengena' dgn Sarah hu hu. Ek?! Sejak bila... why & how...? Adus, ketinggalan byk sgh Ummi nya ni.

Tak pe la.. suka hati Babang la nak minat Shuib pun. Macam suka hati Ummi juga minat Sarah dulu hu hu. Mana tak tumpah kuah kari, kalau tak ke mangkuk mi. Mak minat isteri, anak minat suami. Erk!?

While checking-in KL-JKT @ KLIA @ 170316.


Mcm dah lama sgt tak dgr lagu KESETIAAN (Siti Sarah) ni..
Pa... jom!?
Lagu & lirik Ajai... dah best. Bila Sarah nyanyi.. double best hu hu...


... Kesetiaan menghalangi ku pindah ke lain hati...
Dan tak ingin ku melukai ...


Walk to remember : 
Tetiba menyesal pulak tak amek gambar dgn Siti Sarah. Comel sgt Siti Sarah. Papa pun kata dia humble... tak sombong.
Pi & balik, jumpa... tapi... malu...  siapalah saya...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS