Thursday, January 19, 2017

Selamat Pagi MDH

Alhamdulillah... it's done.

Getting MDH to it's final line... agak stressfull. Nape ntah kali ni seksa sgt nak settlekan yg ke-4 ni.

Terlajak dateline melebihi tarikh 31/12/2016. Harap-haraplah jadual 2017 masih ada belas kesian kat MDH hu hu...

Tak apalah... apapun saya terima je lah. Janji saya dah cuba sedaya upaya. Itulah sehabis baik kemampuan saya yang tak pandai ni. Berkali2 proses edit & re-read sampai dah tak lalu nak tengok skrin MDH. Macam mana editor boleh keep going membaca mss yang bertimbun-timbun tu ek? :-)

Dah email pada Che Anis sekejap tadi. Rasa lega sangat. For time being, dah tak larat nak fikir apa-apa lagi. Esok, esok punye ceritalah. Apapun komen editor, saya terima je lah nanti. Moga-moga ada rezeki saya tahun ni untuk pegang & cium baby MDH. Insya-Allah...

Nak cari bantal dah ni... jealous tengok Pa berdengkur atas sofa. Sian dia... teman MDH hu hu.


MDH... jaga diri baik2 ye kat sana. Ummi RAN tunggu kamu...
andai ada rezeki, insyaAllah kita jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS