Friday, February 13, 2015

PRECIOUS 1ST YEAR

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ   

duhai anakanda

MUHAMMAD AMIR HAZMI BIN ABD NASIR (mahan)


 بسم الله الرحمن الرحيم

ALHAMDULILLAH
 Terima kasih Ya Allah... Atas izin & kurnia-MU
Genap setahun saya melalui kehidupan dunia
Bersama Ummi & Papa, abang2 serta seluruh keluarga

Ya Rahman
Saya menadah tangan untuk rahmat & kasih sayang-MU
Untuk segala kurniaan & pemberian-MU
Ampunilah saya, ampunilah Ummi & Papa saya
Ampunilah saudara2 saya & sekalian muslimin muslimat
Samada yang masih bersama di dunia
Juga yang sudah kembali menemui-MU

Ya Rahim
Jadikanlah saya ini anak Papa & Ummi yg soleh
Peliharalah kami dari segala kepedihan & kesakitan 
yang tidak mampu kami tanggung tanpa bantuan-Mu
Permudahkan urusan dunia saya & kami semua
Izinkanlah pengakhiran yg baik-baik jua ke atas kami
Di dunia... untuk menuju akhirat yg kekal sempurna.


TUHAN YANG ESA
andai itulah yg bisa anakku lafazkan pada usia setahunnya, 
ku bermohon pada-MU, Dengarkanlah Tuhanku, tulus doanya...


Walks to remember :
Che Bunga! MAHAN setahun dulu ya. Daaa!

Takziah & Al-Fatihah buat HA & TGNA (120215)
Telah selamat kembali kepada Pencipta...
Saya & kita semua entah bila & bagaimana...
Tuhan permudahkanlah kami jua...

Pic & deco by Kak AB. TQVM & be anak solehah.

Catatan dari CTC, UiTM Sg Buloh (9-13/02/15)
Menunggu pelepasan disempurnakan,
Tak sabar nak peluk cium birthday boy!
130215 @1141a.m.
N d'other boys too 

I miss u all like crazy!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS