Saturday, May 5, 2018

Broga Bliss Eco Garden : Kita Okay untuk MDH

Lama simpan diari ni. Hampir 1/2 tahun. Mungkin sbb pengalaman di sini tak berapa pleasant. Tapi bukan salah destinasinya.

Tempat ni okay je. Plus, ia dekat kampung ibu. Nak rehat, nak nature, nak green, nak fresh air, okay je kot kat siniCuma housekeeper agak kurang 'mesra alam'.  Atau mungkin dgn saya je dia tak mampu nak mesra alam. Atau mungkin ketika itu dia ada masalah peribadi hingga ganggu kualiti & mutu servisnya. 

Saya manusia biasa. Definitely not a perfect kindhearted person. Bila keadaan dah terlalu maksima melampau, saya jadi 'resistance'. Tapi sebolehnya saya akan usaha husnudzon. Tak apa, dah personally wa owner d'day I left the place, niat utk kebaikan.

Tgk semula memori ni, dah tak rasa bad vibes. Kira dah okaylah simpan dlm FRAN. Lagipun, boys happy je. Program Pa & team pun berjalan lancar.  So, kiranya saya okay je. Alhamdulillah. 



Plus, hari ini reward diri simpan diari dlm FRAN. Sebab... selesai dah momen-momen 'sengsara' saya  recontruct & sempurnakan MDH jam 11 lebih pagi tadi. Selesai submit semua keperluan pd editor Che Anis @ 11.27am (utk kenangan sendiri...). Walaupun mcm biasa, bila nak selesaikan sesuatu, pasti ada saja cabaran yg merintang. 

Lama dah tunggu MDH. Berkali dah reconstruct. Moga ini akan lebih berhasil. Daisy... Ummi RAN tunggu kamu... 


Terima kasih Syamel & Ernie Zakri sbb nyanyikan Aku Cinta, teman saya sepanjang minggu ini sempurnakan MDH.

Berpalinglah semula... kembalikan senyum indah.
Sekali kau hadir dengan cinta
Hanya dirimu yang ku pinta
(Aku Cinta - Syamel & Ernie Zakri)



Walk to remember :
Lapar sgt. Baru hari ni terasa kebuluran. Haish...
Sedang tunggu Pa & boys dtg fetch... kita pergi makan kenduri ya.
Alhamdulillah, ada rezeki makan kenduri.
Hopefully dpt pi PRU14 @ 090518 ni dgn aman hati juga...
sbb MDH dah selesai. :-)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS