Wednesday, October 29, 2014

Jualan Gudang Kumpulan Media Karangkraf 2014




Dulu2, deraf mss Seandainya... pertama kali dibaca oleh editor A21. KW jadi guru saya. Banyak perlu edit supaya boleh suit format penulisan penerbitan. Unfortunately so many things affected my focus. Saya asyik dapat penyakit mood-down dan malas. KW bagi semangat. Katanya, "KW sayang ilmu yang Rys ada... teruskanlah."

Terima kasih KW. KW guru yang baik, tapi saya ni murid yang nakal. Akhirnya ia terbiar je. Married to Papa few years later, dia pula tiup semangat. Akhirnya Seandainya... lahir di hospital KN hu hu... Alhamdulillah. Terima kasih KN kerana menerima kami seadanya.

Ironiknya adik kepada Seandainya..., si SUAMIKU HEROKU - ARYSA NASIR (saya lebih suka menyebutnya as Sayang You Kerana Dia) dibidankan dan dilahirkan di Buku Prima, kembar A21. OMG! Allah knows perasaan saya. Terima kasih En Ali n editors n all. Saya masih simpan keinginan to thank them personally.

2 Nov nanti, jika masih diberi peluang dan izin, I'll be with my 2nd baby, Suamiku Heroku, di Jualan Gudang Karangkraf 2014. Malu, segan. Saya sangat kecil.... (walaupun dah besar panjang dan hampir nak tua bangka hu hu...)

But I am more than excited to have this experience. Papa... tq sebab sudi jaga anak2 (walaupun saya tahu awak cuak nak kena jaga diorang especially MAHAN sendirian untuk tempoh 3 jam pagi Ahad tu hu hu...).

Tapi sayangnya ia clashed dgn bengkel penulisan skrip yang saya dah plan untuk hadir. Tak apalah kot... insya-Allah ada rezeki saya di lain kali. 

Jadinya, kawan2 semua jika ada yang membaca atau TERbaca sharing ni, sekiranya ada kelapangan, on behalf of penganjur (hu hu), jemputlah ya ke Jualan Gudang Karangkraf 2014 ni.

Bukan hanya ada fiction (tetiba teringat kat novel BHAK-Nazurah Aisyah), tapi banyak lagi medium bacaan yang boleh memberi ilmu dan pengalaman di sana. You can have them all with pretty discounted price, which can make u smile, hopefully.

TQSM!

A room without books
is like a body without a soul

1 comment:

  1. good luck sis!
    and good luck jugak utk papa nasir kena jg 3 boys..hehe

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS