Thursday, October 8, 2015

Earlier Story

Pa,

Kalau teori doktor ttg keadaan saya 10 tahun yg lalu tu tepat... dan kalau awak redha dgn permintaan saya dulu, kita mungkin dah lalui hidup dgn org lain, masing-masing... kan? Kita mungkin tak lalui kertas ujian yg sdg kita lalui ni.... tapi mungkin sdg jawab kertas ujian lain pula.. kan? Entah2 lagi susah ek?

Dan kalau apa yg doktor cakap ttg saya tu betul, awak pernah kata & kelmarin pun kata lagi, mungkin kita hidup berdua je, jalan sana-sini. Ya ke? Atau mungkin saya je yg lalu hidup ni seorang diri...?

Apapun, dgn pinjaman Allah pd saya - Babang, Didik & Baby MAHAN, I would always stand on my feet, lalui hidup yg sejak awal dulu dah saya ketahui akan penuh onak duri, just to raise & educate my babies.. demi agama mereka & agama kita. Tak kisahlah apapun yg mendatang & yg diberikan oleh Tuhan... so far, dah banyak yg saya & kita lalui. Seadanya & semampu kita.

Untuk sekali lagi ini, insya-Allah masih boleh lalui. With or without...  

Shared from Emma Maembong's FB few days agowill this be our story, kalau apa yg doctor predict 10 tahun yg lalu dulu tu jadi realiti...?




Notes :
Papa demam dari semalam.
Hmm... saya masih bertahan sejak 19 Ogos itu... Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS