Sunday, January 31, 2016

Hot Wheels

Hari ni dah minta izin Papa tak moh masak lunch. Saya nak duduk dgn FRAN. Nak up few sharings yg asik duduk dlm draft. Mgu depan saya mcm akan sgt busy di office. In fact, my 24 hours per day are pack. Tak ada masa utk unnecessary things. 

Oh... saya kena padamkan nama B & D pd sharing ketam. Sejak PC rumah dah repaired, dia selalu masuk FRAN. Babang suka baca diari kami. Tapi kelmarin dia jerit satu rumah bila baca pantun tu. Ya lah... sorry ya bang... deleted!

Ini sharing as requested by Papa. Their hobbies since few months ago. Rasanya HW dah jadi hobi ramai org. Suka hati la Pa... selama ni saya tak pernah halang hobi awak. Dari memancing, sampai ke ngeteh tgh malam, sampai ke wewek, sampai ke aktiviti 'lain'. 

I don't know what things are these... yg saya tahu, saya selalu menangis bila terpijak kereta-kereta kecik ni atas lantai rumah. MAHAN sampai ke bilik mandi pun bawa kereta hot wheels dia mandi sama. Cana dah gayanye?

Papa pula sibuk memodifikasikan rak kasut DIY jadi parking garage hot wheels. Sabar je lah. Tapi bagus juga hobi ni, jejiran ada yg order dr Papa juga. At least, ia hobi yg memberi income. Kecil pun, alhamdulillah. 



Tak tau nak citer apa, sbb bukan 'makanan' saya...
Okay, here your hot wheels in FRAN, Pa...

2 comments:

  1. wewek tu ape? x paham..translate sikit kak.
    boleh order jugak rak nak letak kete tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wewek tu motor besar papa... hobinya...
      nak order rak tu? jauh sgt nak htr.. delivery charge lagi mahal dari buat sendiri... hu hu...

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS