Wednesday, August 29, 2012

Jenis-jenis Pening

Lepas mandi saya lap badannya dengan tuala. Sibuk mengaduh...

Ummi   : Nape?
Babang : Janganlah lap saya kuat-kuat... sakitlah Mi...
Ummi   :  Mana ada Ummi lap kuat pun...
Babang : Adoi!!!
Ummi   : Nape pulaknya?
Babang : Janganlah lap kat kaki saya tu... dia pening...
Ummi   : Hah? Pening kat kepala la bang! Mana ada pening kat kaki, tangan bagai pulaknya!?
Babang : Ada... kaki saya, tangan saya semua pening bila saya demam. Ada macam-macam jenis pening...
Ummi  : Erk?!

*******************

Bakal doktor ke anak saya ni?
Tapi Papanya nak suh Babang jadi peguam. 
Hmm... ya la kot,
boleh sambung cita-cita Ummi yang tak sampai tu hu hu...

See, kalau dah duduk depan lappy.. tak sedar masa berlalu. 
Nak bersolat dan bersiap, nak ke Kepong pula rumah Abang Amin. 
Beraya cum hantar motornya yang Papa pinjam kelmarin hari...
Babang dalam demam-demamnya,
excited bila dikatakan nak beraya ke rumah Amar...

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS