Saturday, November 10, 2012

Jiran Contoh

Saya selalu nampak Papa Nasir suka baca artikel dalam MelayuKini.Net

Malam tadi Papa Nasir tanya kalau saya tahu siapa yg menulis di MelayuKini.Net

Manalah saya tahu...

Saya tanya, "Nape?"

Rupanya dia kembang hidung sbb gambar ini jadi gambar artikel.



Hmm... ia gambar dari kamera kami. 
Rasanya hanya publish sekali dalam FRAN je... 
dalam sharing 

Suka baca artikel tu... suka juga kekunun jadi jiran contoh hu hu... padahal gambar hiasan je tu...

Semalam jiran saya, Bonda Atiqah ajak sertai aktiviti senamrobik setiap malam Rabu.
Err.. memanglah bagus untuk kesihatan 
dan untuk kuruskan badan.. 
tapi saya nak tengok Masterchef episod Sajian Luar. 
Hu hu... alasan!


2 comments:

  1. hahaha..tgk tv l best kan kak.x pyh senam2 lah..kita leh jadi geng, hihi

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS