Sunday, February 3, 2013

Build My World Of Dream

Buka lagi diari sbb weekend begini d best moment bersama FRAN. Kids home safely. Lately byk berita ttg kehilangan kanak2, mati dan sbginya. Aduhai, sb tu tak suka baca paper. Sbb tu juga saya adalah manusia paling riuh dan havoc kalau dgn anak2. Go anywhere, kids must be within my sight.

Dah lunch, kids settle down dpn TV. Kartun as usual. Few hours more before Papa Nasir come back from his weekend MBA class. Got time for my own. Nak membelek KTVH sekejap.

KTVH adalah mss ke-4 yg dah saya selesaikan. Sama mcm MDH, KTVH juga mss yg saya selesaikan dlm jangkamasa tak sampai 1/2 tahun. Hmm... bila ilham dianugerahkan dan kelapangan diberikan, Alhamdulillah. 

Skrg KTVH dlm my reading n semifinal editing. Dah few weeks tapi proses ni sgt lembab saya sudahkan. Padahal dlm otak ni story ADI flow mcm nak tumpah.menunggu turn. 

Hmm... tak pe lah. Sudah cepatpun bukan boleh cetak hari ni (quote a sr writer said hu hu...). Mgkn ini fasa saya mengeramkan beberapa mss. Biarlah mrk que tunggu rezeki dan gilirannya. Fasa pujuk dan motivate diri sendiri he heh...


Okay, nak move on with KTVH editing sambil ditemani this song yang lately gets back into memory. I was so obsessed with this I'll Be There when I was young. Am I not young anymore now? Erk! Ntah apa-apa kan... 


RAN, chayok! Keep building your dreams!

Baik!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS