Thursday, May 2, 2013

Wah! Very Inspiring...

Masa pergi PBAKL on the 3rd day tu, ada sidang pelancaran novel terbaru PISA (Sury Ryana) n BYTB (Hanni Ramsul). Both kan menang anugerah popular pilihan pembaca 2012. Nak beli tapi tetiba teringat, saya kan akan dpt juga writer's copy hu hu...

Yeah, mereka dah selamat sampai di rumah. Adoi, hilang penat balik kerja hari Selasa lalu bila nampak parcel atas sofa. Papa kata, "Amboi! Dapat buku terus lupa nak salam suami ke?" Heh heh, sorrylah sayang.. ada waktu2nya buku2 tu lbh jelas di mata berbanding yg lain. Ampun ya...

Terkebil-kebil mata saya pandang 5 buah buku tu. 3 buah keluaran May. 2 lagi tu keluaran eksklusif PBAKL. Sgt inspiring.  Yg tak boleh tahan tgk buku NAN tu. My fave writer hu hu.

My silent congratulations to writers buddies for their books. Kena buat jadual bacaan nampak gayanya ni. Last month pun dah sebeg besar my niece,  Zura angkut novel2 kat rak buku saya ke universitinya. Bacalah, tapi jangan lupa pulang tau Zura! Ummi pun belum baca! Hu hu...




Terima kasih beribu lemon KN! Untuk bulan ni, bulan2 yg lepas dan bulan2 yg akan dtg. Saya happy sgt dengan monthly receivable ni hu hu. At least, setiap bulan ada inspiration walaupun sekejap. Jadilah dr tak ada inspirasi langsung. Sama juga dgn lebih baiklah orang yang ada mimpi dan cita-cita daripada langsung tak mimpi dan bercita-cita.

Kiranya Mat Jenin tu baguslah juga kan... at least he had dreams... cuma tak kesampaian je hu hu...

RAN, apa lagi menung? Jari lama rehat dah!

Ya, tapi mata saya mengantuk sangat... Selamat malam!


4 comments:

  1. Saya dah baca 2 daripadanya. Bestnyaaaa kalau dapat buku2 free macam nie selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laju sungguh tu sis! dah hbs baca 2? adoi, saya curi2 masa pun belum terbaca hu hu... tak pe... pasti akhirnya saya akan baca juga hu hu...

      Delete
  2. wow..bestnya... selamat membaca ya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, membaca tu mmg best hu hu... yg tak bestnya bila satu rumah lapar sbb tak masak sbb asyik baca buku hu hu...

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS