Friday, April 11, 2014

Our Boys

Born on 13 Feb 2014, 1140 a.m. tru emergency ceaser. Berbanding Babang 2.9kg n Didik 2.7kg, dia juaralah sikit - 3.18kg. Dia membuatkan saya melalui pembedahan ceasarian utk kali kedua slps Babang. So, no more after this!

My babies mmg semua tecik2. Padahal masa mengandung, org dok ingat saya mengandung kembar. Hmm... baby saya manja, semua fasiliti dia nak letak dlm perut - almari, meja, buku n sgl, sbb tu perut saya besar smcm hu hu...

Tak apalah... despite kekdg rasa terkilan anak tak setembam n segebu anak org lain (mgkn kesihatan saya atr faktornya), wording ni buat saya happy je, "Good things come in small packages!" Hu hu... insya-Allah...  

Babang n Didik mmg dr awal sgt excited menunggu dia. Hingga Didik dok belek alat menguji kehamilan n tanya, "Mana baby Mi?" Hish, bkn ada kat situ laaa...

Oleh krn dia wujud scr unexpected, maka saya sprti dah tahu jantinanya. Dah tak kisah whether it's boy or girl asalkan Allah izinkan dia lahir dgn sempurna n sejahtera dan saya msh blh susukan dan jaga dia hga dewasa...

Babang n Didik panggil dia 'Bayi Keluarga Kami'...

Mrk sgt sayangkan MAHAN... d'3rd n youngest Amir in d'family... hu hu... cuma kena extra careful dgn Didik sbb dia suka picit-picit n tekan-tekan MAHAN. Adoi, pelik the way he expresses his love. Itu bkn anak patung la Dik oi!

My boys in blue - ramai kata MAHAN ni Sofi @ Babang Junior.
Tapi pd saya Babang+Didik=Baby
Iras MAHAN in between gabungan abang2nya...
Tak habis2 borak psl Disney Frozen, bukan ke citer gegurl tu?
Sblm pergi sekolah, wajib sayang baby dia dulu...
balik sekolah, 1st question 'Ummi, baby saya ok tak hari ni?'
Ummi caught Didik tutup mulut Baby
U : Kenapa tutut mulut Baby?
D : Dia nangis tak moh diam...
Nota:
Al-Fatihah utk bapa saudara saya Allahyarham Ebrahim yg telah pulang ke pangkuan Pencipta at about 1.30a.m. 100414. Kini ibu n kakaknya sama2 sendirian tanpa teman hidup mrk... don't worry mothers... kami msh ada... Allah ada...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS