Thursday, May 12, 2011

SEANDAINYA... from reader's perspective (IV)

Demi Tuhan, saya tidak pernah ada niat untuk show-off  bila saya tulis siri-siri Seandainya... from reader's perspective. Ia hanyalah rakaman bagi mengabadikan penghargaan saya untuk pembaca-pembaca yang sangat baik dan bermurah hati untuk memiliki dan membaca cerita yang saya tulis ini.  Kerana kebanyakan pembaca  buku saya itu lebih suka PM dari posting ke wall FB. Saya bukan tahu nak retrieve all old messages dan kadang-kadang pun ia mengambil masa. Dah kebetulan ada medium ini, my online diary kan.. jadi saya simpan saja di sini supaya di kemudian hari saya boleh melihatnya kembali...

Selebihnya ia hanyalah untuk rakaman peribadi saya,  bagaimana diri dan buku saya diterima walau tidak oleh semua...

Saya hanya ingin menyatakan bahawa kesudian pembaca memiliki dan membaca serta compliment  and encouragement yang diberikan oleh pembaca merenjis warna ke kanvas lukisan impian saya. Semoga kita masih boleh terus berkongsi dan saling memberi dan menerima.

Terima kasih...

 *******************
 
Natrah Idayu
 ( May 11th 11:51pm )
 salam...ble nk wat novel lg...mnat sngt novel akk b'tajuk SEANDAINYA....

sama2....ada gak g popular cri novel2 t'baru akk...sy mnat...

yekew..hehehe....xpew,ara tnggu novel t'baru akk....ara ada gak gnekn ayt akk kt wall...mnx mf lah ye...hehehe


 *********************

Robiatul Wahida Yassin
saya baru beli & sdg baca novel ~seandainya~..bez..x sabar nk tggu penghujung citer...~     "aslmualaikum,kak rys..sy baru abis baca novel ~seandainya~...menyentuh hati...kdg2 geram dgn sifat areena ..heeee..:)"
sama2...hehehe..ni novel pertam akak,kan..permulaan yg baik..nti sy akan terus membeli&membaca karya2 akak...:)


 ********************

Mirzarina wrote :

Rosyati...saya dah habis baca...sedih beb... tapi tu lah hakikat hidup...
best kak iza...sedih...tak semestinya org yg kita cintai dpt kita miliki....huhuhuhu......
ok lah rosyati....best citer nyer...harap akan dtg lebih dari yg ini...


 ********************

Khadijah Gobil  wrote :
laa...baru habis bc novel tu?mcmne bestkan jln citer ia kan

*********************



Fatimah Maiden posted on your Wall.
"hai kak rys......sayer ader beli novel kak...tapy belum bace lagy....still ontheway....hehehe"

2 comments:

  1. blog kita..suka hati lah nak post ape pon sis.

    jgn lah takut sgt..tulis je dgn sesuka hati:)

    (ala..tlglah buang word verification tu)

    ReplyDelete
  2. wida ni rajinnya la membaca hu huh.. akak ni memang orang kata hati kecik.. tak apalah at least i made myself clear to people... ada tebaca kat blog senior's writer wrote about new writers yg over-excited about their book...
    rasanya they conclude it from the new writers punya fb ethics and their obvious excitement shown. kdg akak yg tgk pun rasa begitu... yelah most of them still young compared to me yg dah tua ni. so just to isolate myself je ni... kdg2 kita kena cakap clear2 baru org faham... anyway akak appreciate sgt wida's concern... nak kena bagi hadiah ni hih hih... ok, nak kena sign out dah...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS