Wednesday, January 4, 2012

Seandainya... from reader's perspective (XI) vs Nera AF9 (pulak...)



"....Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah d
i dalam hidupku ini..."



Hu hu... as usual saya memang selalu nangis tertinggal belon. Saya suka lagu ini, boleh tak? Especially liriknya, meaningfull.. part of it boleh saya tujukan as thank you to the below commentors. Hmm... sama juga kan konsepnya bila Papa Nasir sangat appreciate Yuna's talent, sebaliknya saya... aduhai masih belum mampu memahaminya...

Dan saya fikir sangat panjang bila Siti Jasmina Ibrahim kata, 'Seriously, orang kita sangat suka makan gula-gula...' tentang filem OR. Hmm... Gula-gula ye... bukan kismis ke? Aduhailah, bila Papa Nasir hendak belikan saya novel OR Fauziah Ashari ni...?  

*********************************************
Lynn Razak
dah baca, agak berat..

Deyona said...
Assalamualaikum Puan,
Manusia dijadikan berbagai ragam, kehendak, citaras dll..
bagi saya, novel SEANDAINYA cukup membuat hati saya meruntun pilu..
biarpun gaya bahasa, jalan ceritanya sebegitu,
itulah SPECIALnyer novel puan... saya suka..
kawan2 saya pun turut memberi komen +ve
Saya nak share sewaktu saya baca novel puan tu
saya sedang mengendalikan sesi kursus outdoor.
sewaktu saya menunggu slot rakan2 saya, 
sempat saya isikan masa saya dgn melayan novel puan sehingga ada yg menegur
'kak, baca novel pun touching ker...'
"dik, ko kena baca baru ko feel..akak nak masuk bilik dulu, nak layan novel nie"
-balik bilik nak nangis sebenarnyer hhiihihihii..
Tahniah puan sebab hasilkan novel yg. sebegitu tragis dan
berjaya menarik minat pembaca yg benar2 menghayatinya...
hope ada yg ke2. Amin


babymicher
nape lak pulak watak WZ mninggal....adusss...
kecewa tol aku nih...tgh nak memadu asmara lg tuh...feeling down trus...p ok gak...


novelcinta
mungkin watak WZ dimatikan membuatkan dilemanya berakhir. Dia tak perlu lagi memilih ibunya atau org yang dicintainya. Kesian WZ :(
Kalau dia jadi kawin dengan Areena pun mungkin kebahagiaan takkan sempurna tanpa restu ibu. Kesian Areena :(


Abby Said
bln lepas sy ade try bli novel terbitan kaki novel..sy kecewa sgt.. ingatkan tebal2 byk jalan ceritanye tp sy silap..sy bg 4/10 jer... tu yg sy rasa mcm taknak bli lgi novel terbitan kaki novel ni.. tp sy terkejut plak tgk komen2 yg kata kaki novel ni best2.. novel yg sy bli tu taju 'SEANDAINYA' karya 'RYS AREESA'...


Has Nia
best cita nih....mengalir air mata. cuma awal tu cam geram kat heroin sebab prinsip yang tak boleh dipakai zaman sekarang...  masing2 nak tunggu ...sedangkan hati dah suka. Akhirnya....saat cinta diluah.....
hmmm koran g beli laa...mmg best

Haryati Ramli
dah beli memang best .... sangat 2222222

best giler....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS