Monday, April 9, 2012

Seandainya... from reader's perspective (daisy hati)

Aida Sherry
salam.....saya dah baca "seandainya..."
agak berat namun mencabar...
dan lain dari yg lain...
banyak info yg saya dapat....
congratz.... moga terus berkarya.....

Anonymous
dah bace tp x faham susunan ayat dia .. byak meloncat dgn flashback ... 
tension nyer .... adehhh ..


Nurhayati Badli
Tidak mengapa puan. Ini bahasa ibunda saya, 
bahasa melanau (sarawak) dialek matu-daro. 
Karya puan novel Seandainya ini sudah siap saya baca. 
Saya beli novel ni tahun lepas. Saya 
suka jalan cerita yg cuba puan ketengah kan.. 
Saya tidak nampak kekurangannya pada novel ini. 
kesabaran dan kasih sayang watak shamsul azhar buat si isteri 
serta dendam nabila atau husna yg tidak berkesudahan terhadap areena 
menarik minat saya untuk mengikuti jalan crita ini sehingga penghujungnya. 
Ending cerita yg mampu membuatkan kita tersenyum puas 
kerana segala pengorbanan, ketabahan dan keikhlasan si suami 
tidak sia2 n berbalas jua akhirnya..happy ending! 
Tahniah ya puan utk karya yg menarik ini.

Nurul Hazelin
"seandainya..tu 1st novel ke?best cite 2..;D"
"dah..lame dh khatam.sure i like it.
it's awesome but somtime geram ngn areena 
cos asyik teringt laki yg dh tak de tu..
kesian dgn shamsul azhar..:(
sabar je laki die tu..setia m'nunggu isteri die.."
*********************


I am just a daisy in the grass....
(RAN-MH)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS