Tuesday, June 5, 2012

Diari : Ekspedisi Candat Sotong (D'HusseinSZ)

1st June 2012

9.00pm

Aktiviti candat sotong mlm ini dibatalkan krn ribut di laut. Dah 2 mlm ribut berlaku. Ekspedisi ditangguhkan ke mlm esok jika cuaca mengizinkan. Tapi... kalaupun cuaca mengizinkan mlm esok, saya bimbang kalau saya yg tidak mampu izinkan Pa turun ke laut... & kalau saya sendiri nak turun... ish ada berani ka ni?

Program dah terpaksa disesuaikan dgn keadaan. Justeru mlm ini kami semua sarung T Shirts yg ditempah khas utk trip ini. Seha punye idea kot. Di blkg T-Shirts tersebut ditulis nama-nama kami sekeluarga. Ta daa!!


Mlm ini diisi dgn aktiviti dinner bsm keluarga cum sambut birthday mereka yg lahir in Mei - Abah Hussien, Kak Long Suhana, Daddy Bob & Abang Im. Hmm... Sofi yg beria-ia berdiri di depan Atok & nyanyi lagu happy birthday 2U. Lambat sungguh yg lain ikut.. Nasib baik Abah Imnya noticed, ish... yg lain tengok kek strawverry dan kek coklat tu sampai lupa nak nyanyi hu hu...
Selamat ulang tahun!
The D'HussienSZ Jr.!
Ayah Amin, Ucu Muiz, Mummy Seha, Abah Im, Papa Nasir

And the happiness shared among the family...

 
Makan time!
Wah, sgt mengkagumkan kerana untuk kesekian kali saya tidak teruja dengan makanan.
Saya makan sikit ja. Kalau berterusan begini, mungkinkah objektif utk jadi langsing & pakai semula jeans tercapai? Heh, ke langit angan-angan saya...


A happy family is but an earlier heaven.
(John Bowring)

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS