Monday, April 11, 2011

MY ENGLISH NOVEL COLLECTION (2)


Apart of English romance novel,
I am crazy for the English thriller novel as well.

Hmm... walaupun saya ni sedikit penakut, saya seorang yang berani baca thriller stories!
Walaupun honestly, kadang terpaksa tutup buku sekejap & sorokkan muka bawah bantal..
The above are among my English thriller novel collections I have since I was young (again?) to date.

I love The Perfect Husband dengan Pretty Babies, The Sleeping Dolls
and
semua tu lah...
Yang lain entah pergi mana pun tak tahu! Loss in transit kot...




Hah, yang ini adalah 2 buah buku yang sama.
I love Angel Falls very much.
Satu buah tu dah beli dedulu, lama dah... and years before this, masa kemas buku juga,
I could find the book anywhere, thought I have loss it.
Therefore, sebab insist
nak simpan juga this book,
I went to nearby bookshop
and buy another one.
Bila kemas lagi buku after that,
OMG I have 2?
Tak apalah...







Dan ini adalah koleksi Virginia C. Adrews yang saya miliki.
Virginia C. Andrews merupakan penulis Inggeris kegemaran saya sejak di bangku sekolah.
Kalau pergi library (original intention is to study), I would definitely find her books, duduk dan habiskan bacaan sehinggalah kawan-kawan ajak balik hostel (selalunya saya pergi library sorang-sorang, so boleh spend long hours).

HEAVEN adalah yang paling saya suka!
MY SWEET AUDRINA juga!

Antara buku-buku Virginia Andrews yang telah saya baca -
Flowers in the Attic, Petals on the Wind,
Dark Angel, Fallen Hearts dan... apa lagi ye?





Dan ini merupakan heavy books yang ada dalam koleksi rak buku saya.
I believe
semua orang pun tahu tentang A Beautiful Mind kan...
pun I have no intention to do book review here,
just sharing some of it
yang saya boleh ceritakan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS